Palautuskäytäntö

Etkö sittenkään ole tyytyväinen auto- tai tavaratilan mattoihisi? Ikävää kuulla – mutta hoidamme asian. Kovvar tarjoaa sinulle tyytyväisyystakuun: jos et ole tyytyväinen, saat rahasi takaisin. Tuotteen on luonnollisesti oltava käyttämätön ja vahingoittumaton.

Lupauksemme pähkinänkuoressa:

  • 30 päivän peruutusaika ostohetkestä alkaen
  • Meidän virheemme tai vaihto? Palautus on silloin maksuton*
  • Räätälöidyt matot? Ei ongelmaa – voit palauttaa ne meillä pienellä lisämaksulla**
  • Rahat takaisin? Summa palautetaan 5 arkipäivän sisällä palautuksen vastaanottamisesta
  • Aina 1–4 vuoden takuu ostoksellesi

* Vaihdon yhteydessä teemme eron mattoihin logolla ja ilman. Katso lisää kohdasta Ei toiveidesi mukainen.
** Myös matot, joissa on logo tai kantapääsuoja, voidaan palauttaa. Maksat silloin vain logo-/kantapääsuojan ja palautuksen kustannukset – loput hyvitetään.

Palautus tai vaihto
Palautuksen tai vaihdon yhteydessä käytä aina yhteydenottolomakettamme. Näin pystymme käsittelemään palautuksesi mahdollisimman nopeasti. Tämän jälkeen katsomme yhdessä, voidaanko mattoa vielä muokata, haluatko vaihtaa sen vai palauttaa ja saada rahasi takaisin.

Viallinen tuote
Oletko saanut viallisen tuotteen (esimerkiksi huonosti istuva tai huonolaatuinen matto)? Pahoittelumme – hoidamme asian kuntoon. Täytä lomake, niin eteesi ohjautuu suoraan oikea tiimi ja voimme ratkaista asian mahdollisimman nopeasti. Palautus tai vaihto on tässä tapauksessa tietenkin maksutonta, kuten lupaamme.

Ei toiveidesi mukainen
Vaikka jokainen matto valmistetaan mittojen mukaan omassa tehtaassamme, saat sen aina palauttaa tai vaihtaa – emme tee siitä ongelmaa. Poikkeuksena ovat matot, jotka poikkeavat vakiomuotista tai joille ei ole olemassa muottia ja jotka on tilattu erityistoiveella. Tällaisia mattoja emme valitettavasti voi ottaa takaisin tai vaihtaa.

Palautus
Jos et halua vaihtaa tuotetta, maksat palautuskulut itse. Toivomme ympäristösyistä, että harkitset tilausta huolella etukäteen – koska emme voi käyttää palautettuja tuotteita uudelleen.

Vaihto – ilman logoa tai kantapääsuojaa
Jos haluatkin toisenlaisen maton tai eri värisen kanttauksen tai olet tilannut väärän setin, voit vaihtaa matot uuteen settiin, kunhan niissä ei ole logoa tai kantapääsuojaa. Uuden setin voit koostaa uudelleen verkkosivustomme vaihtoehtojen mukaisesti. Mahdollinen hintaero joko veloitetaan tai hyvitetään.

Vaihto – logolla tai kantapääsuojalla
Jos haluaisit vaihtaa maton, mutta siinä on logo tai kantapääsuoja, ei hätää – et jää vääränlaisen maton kanssa. Valmistamme täysin uuden setin, ja maksat vain räätälöintikuluista (logo ja kantapääsuoja). Lisäksi veloitamme toimituskulut. Mahdollinen hintaero joko hyvitetään tai veloitetaan.

Asiakaspalvelu
Kovvar suhtautuu vakavasti kaikkiin asiakaspalautteisiin ja pyrkii käsittelemään ne mahdollisimman hyvin ja nopeasti. 

Miten voimme auttaa sinua?

Olemme tavoitettavissa tänään klo 9:00-17:00

Turvallinen maksaminen